Oferta pracy

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NAJMEM

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługę najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami
  • Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką
  • Koordynację napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
  • Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo – odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości),
  • Kontakt z Klientami firmy zarówno z Najemcami jak i Właścicielami mieszkań oraz spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami oraz dostawcami mediów w tym zawieranie umów na dostawę mediów do mieszkań będących w portfelu firmy
  • Realizację zadań administracyjno-biurowych (Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od administracji budynków, realizacja płatności oraz uzgadnianie rozrachunków)
  • Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz już jakiekolwiek doświadczenie związane z obsługą klienta (warunek konieczny)
  • Masz ochotę uczyć się nowych rzeczy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w nieruchomościach i zarządzania najmem
  • Umiesz sprawnie i samodzielnie wykonać wyznaczone Tobie zadania (według procedur obowiązujących w firmie) i posiadasz doskonałą organizację pracy własnej
  • Masz umiejętności planowania swojej pracy i wyboru priorytetów,
  • Akceptujesz elastyczny czas pracy, ze wszystkimi korzyściami i wadami. Ilość godzin pracy na standardowym poziomie to 40h / tygodniowo, jednakże ze względu na sezonowość w branży wynajmu mieszkań studenckich, musisz być gotowy do pracy również w weekendy, dni wolne od pracy oraz święta (w szczególności w okresie wakacyjnym lipiec – wrzesień)
  • Posiadasz wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne się oraz świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy (w tym sytuacjach stresowych)
  • Język polski nie jest Ci obcy, ale również potrafić się dogadać w języku angielskim
  • Nie boisz się podejmowania decyzji (i brać za nie odpowiedzialność) oraz umiesz reagować na różne sytuacje związane z ewentualnymi problemami w zarządzanych przez Ciebie mieszkaniach
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego.

Charakteryzuje Cię:

  • odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dyspozycyjność, punktualność,
  • orientacja na szczegóły,
  • umiejętność ładnego i zgodnego z wymogami formalnymi pisania maili/wiadomości/pism,
  • kreatywność,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • zaangażowanie w wykonywane prace i entuzjazm,
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • Rynkowe wynagrodzenie (3500 – 6500 zł brutto) zależne wyłącznie od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników (a nie przepracowanego faktycznie czasu pracy)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracę (B2B – konieczność założenia działalności go) lub umowy zlecenia
  • Niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania swoich obowiązków (laptop, służbowy telefon)
  • Obszerne szkolenie wstępne (pracując z nami możesz być pewien, że nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę, wszystko Ci pokażemy, wytłumaczymy i nauczymy)
  • Różnorodność wykonywanych zadań (praca biurowa i w terenie)
  • 30 dni roboczych urlopu w ciągu roku (niezależnie od Twojego stażu pracy)
  • Wsparcie przełożonych na każdym etapie pracy
  • Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy
  • Możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomości