Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma General Informatics z siedzibą w Szczecinie, ul. Świętego Wojciecha 15u2, kod pocztowy 70-410, adres e-mail: kontakt@genin.pl, tel. +48 797 101 084

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej generalinformatics.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie General Informatics z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Świętego Wojciecha 15u2, 70-410, Szczecin, adres e-mail:kontakt@genin.pl, tel. +48 797 101 084, formularz kontaktowy dostępny na stronie generalinformatics.pl, infolinia +48 797 101 084.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Oferta pracy

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NAJMEM

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługę najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami
  • Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką
  • Koordynację napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
  • Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo – odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości),
  • Kontakt z Klientami firmy zarówno z Najemcami jak i Właścicielami mieszkań oraz spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami oraz dostawcami mediów w tym zawieranie umów na dostawę mediów do mieszkań będących w portfelu firmy
  • Realizację zadań administracyjno-biurowych (Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od administracji budynków, realizacja płatności oraz uzgadnianie rozrachunków)
  • Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz już jakiekolwiek doświadczenie związane z obsługą klienta (warunek konieczny)
  • Masz ochotę uczyć się nowych rzeczy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w nieruchomościach i zarządzania najmem
  • Umiesz sprawnie i samodzielnie wykonać wyznaczone Tobie zadania (według procedur obowiązujących w firmie) i posiadasz doskonałą organizację pracy własnej
  • Masz umiejętności planowania swojej pracy i wyboru priorytetów,
  • Akceptujesz elastyczny czas pracy, ze wszystkimi korzyściami i wadami. Ilość godzin pracy na standardowym poziomie to 40h / tygodniowo, jednakże ze względu na sezonowość w branży wynajmu mieszkań studenckich, musisz być gotowy do pracy również w weekendy, dni wolne od pracy oraz święta (w szczególności w okresie wakacyjnym lipiec – wrzesień)
  • Posiadasz wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne się oraz świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy (w tym sytuacjach stresowych)
  • Język polski nie jest Ci obcy, ale również potrafić się dogadać w języku angielskim
  • Nie boisz się podejmowania decyzji (i brać za nie odpowiedzialność) oraz umiesz reagować na różne sytuacje związane z ewentualnymi problemami w zarządzanych przez Ciebie mieszkaniach
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego.

Charakteryzuje Cię:

  • odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dyspozycyjność, punktualność,
  • orientacja na szczegóły,
  • umiejętność ładnego i zgodnego z wymogami formalnymi pisania maili/wiadomości/pism,
  • kreatywność,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • zaangażowanie w wykonywane prace i entuzjazm,
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • Rynkowe wynagrodzenie (3500 – 6500 zł brutto) zależne wyłącznie od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników (a nie przepracowanego faktycznie czasu pracy)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracę (B2B – konieczność założenia działalności go) lub umowy zlecenia
  • Niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania swoich obowiązków (laptop, służbowy telefon)
  • Obszerne szkolenie wstępne (pracując z nami możesz być pewien, że nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę, wszystko Ci pokażemy, wytłumaczymy i nauczymy)
  • Różnorodność wykonywanych zadań (praca biurowa i w terenie)
  • 30 dni roboczych urlopu w ciągu roku (niezależnie od Twojego stażu pracy)
  • Wsparcie przełożonych na każdym etapie pracy
  • Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy
  • Możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomości